Sommarbete!

Jag gör som Courtney Silverhill och skickar i väg mina små Gator (Eaststreet, mina hästar alltså) till Hästön på sommarbete. Jag fixade i ordning stallet och hästarna som ska iväg igår, och Steve skulle komma klockan 3, tror ni att han gjorde det? Nej, han ringde och sa idag att det är så många hästar (Över hela Jorvik, tänk er själva!) som skulle iväg. Så han hade somnat framför sin brasa. Men det är lugnt, han kommer faktiskt nu. Så ja, 3 nöjda hästar är nu påväg till hästön, Dynamit, Stormtear, och Nova, kvar är alltså Nisse och Bella, vi kommer ha det SÅ mysigt!
 
Men ja, hästarna som åker i väg har olika mål, jag ringde Mrs. Holdsworth för att hon skulle hjälpa mig att få reda på deras mål, och ja, under bilderna här så får ni väl se, haha.
 
Jag var dum nog och glömde att ta kort på andalusiern, men hans mål är att få nya vänner!
 
 Dynamit tänker bara chilla och vara med Nova och hästvännerna på ön.
 
Nova vill väldigt gärna ha ett föl, vem vet? När jag hämtar hem henne kommer kanske en liten småtting med!

Kommentera här: